دلتاس دلتاس .

دلتاس

تمرينات شكسته - تمرينات شكسته در فوتبال

تأثير هشت هفته تمرين عصبي عضلاني بر حس عمقي مفصل مچ پاي بازيكنان مرد فوتبال

2 استاد آسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي ،دانشكده علوم ورزشي،دانشگاه آزاد اسلامي، واحد اصفهان (خوراسگان)،اصفهان،ايران. 1 دانشجوي كارشناسي ارشد آسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي، دانشگاه آزاد خوراسگان، اصفهان. 3 دانشجوي كارشناسي ارشد آسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي، دانشگاه شهركرد. 4 عضو هيئت علمي دانشگاه شهركرد.

سياست ويژه پيكان قبل از استقلال; سكوت و آرامش :: تمرين سه

پيكاني ها اين روزها كمتر در رسانه ها و فضاي مجازي حضور دارند و با تصميم سرمربي خود روي تمرينات تمركز كرده اند تا روند خوب خود را كه پس از پيروزي مقابل سپاهان از سر گرفته شده ادامه دهند و راهي نيم فصل شوند. خودروسازان فوتبال ايران كه نيم فصل اول ليگ برتر را در رده ششم به پايان رساندند و بهترين عملكرد خود را در چهار سال اخير داشتند، حالا بايد در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي به مصاف استقلال بروند. هرچند شرايط پيكان و استقلال از نظر نيروي انساني و تيمي قابل مقايسه نيست، اما شاگردان مجتبي حسيني نشان دادند كه مي توانند مقابل هر تيمي بايستند و قطعا با دست بسته به مصاف استقلال نخواهند رفت.

به گزارش “ورزش سه”، تيم فوتبال پيكان تهران در هفته پانزدهم ليگ برتر موفق شد مس رفسنجان را در خانه متوقف كند و روند خوبي كه از چند هفته پيش آغاز شده را ادامه دهد. پيكان كه در ليگ برتر مقابل استقلال شكست خورد، قطعا با انگيزه هاي خاصي در جام حذفي به مصاف ليدر ليگ برتر و قهرمان نيم فصل خواهد رفت. از اين رو مسئولان پيكان و كادرفني اين تيم تصميم گرفتند در سكوت كامل خود را براي ديدار با استقلال تهران آماده كنند. من بايد بگويم؛ ديدار تيم هاي پيكان و استقلال از ساعت 15:30 روز سه شنبه در ورزشگاه پاس قوامين تهران برگزار مي شود.

طلسم باقري شكسته شد؛ميرزاپور دوباره در تيم ملي

كرونا كه در دوسال اخير گريبان فوتبال ايران را با خالي شدن سكوها و ابتلاي گاه و بي گاه فوتباليست‌ها و پيشكسوتان گرفته، اين بار دو عضو اصلي كادرفني ايران را در آستانه بازي‌هاي حساس انتخابي جام جهاني خانه نشين كرده است. اين اتفاق به دليل نامه نگاري‌ها چند روزي طول كشيد و سرانجام امشب باقري به همراه مهرداد خانبان آناليزور جديد تيم ملي  موفق شد به جمع شاگردانش در تمرين اضافه شود بلكه جاي خالي اعضاي ديگر كادر فني تا حدودي پر شود. ابراهيم ميرزاپور كه در مسابقات جام جهاني ۲۰۰۶ آلمان به عنوان دروازه‌بان اول تيم ملي فوتبال ايران در سه مسابقه ايران با مكزيك، پرتغال و آنگولا به ميدان رفته بود حالا به عنوان مربي به تيم ملي بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تيم ملي ايران در اين مقطع شرايط خاصي را با توجه به غيبت دراگان اسكوچيچ سرمربي و همين طور وحيد هاشميان دستيار او تجربه مي‌كند. علاوه بر اسكو و هاشميان، ملادن مربي دروازه‌بان‌هاي كروات ايران هم به كرونا مبتلا شده تا به جاي او يك چهره جديد و ويژه به كادرفني اضافه شود. او امسال قراردادش را با باشگاه پرسپوليس تمديد كرد اما با اين وجود قرار بر اين بود كه همزمان به تيم ملي در فيفادي‌ها هم كمك كند. چهره ديگر كادرفني تيم ملي كه بالاخره موفق شد در تمرين تيم ملي حاضر شود كريم باقري است.

تمرينات ورزشي پس از شكستگي دست (ورزش هاي شكستگي ...

يك قوطي كنسرو يا دسته چكش را در دست خود گرفته در حالي كه كف دست شما رو به پايين باشد. به آرامي مي توانيد وزن قوطي و يا وزنه اي را كه در دست داريد افزايش دهيد. يك قوطي كنسرو استوانه اي يا دسته ي چكش را در دست خود نگه داريد. نوك انگشت شست را به نوك انگشت كوچك رسانده 6 ثانيه در اين حالت نگه داريد سپس رها كنيد. دست را طوري روي ميز قرار دهيد كه پشت آن روي ميز قرار بگيرد و كف دست به سمت بالا باشد. تمرينات ورزشي پس از شكستگي دست (ورزش هاي شكستگي متاكارپ ۵ام، شكستگي بوكسر). و وقتي كششي ها تقريبا بدون درد بود، ورزش هاي قدرتي را ميتوان انجام داد. بلافاصله بعد از برداشتن گچ مي توان تمرين هاي كششي را شروع كرد.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۴:۴۱ توسط:ستار يكتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :