دلتاس دلتاس .

دلتاس

فلامك جنيدي

بيوگرافي فلامك جنيدي و همسرش + عكسها و علت مهاجرت به خارج از كشور

آيدين پوري همسر فلامك به دليل مشغله و شاغل بودن در كشور انگلستان و در يكي از شهرهاي اسكاتلند به خاطر اقامت همسرش در اين كشور مجبور شد به همراهش برود و مقيم اين كشور شود. بانوي هنرمند و بازيگر شب هاي برره علاوه بر بازيگري و نمايش نامه نويسي و نقد ، نويسندگي كتاب انجام مي دهد و تاكنون كتاب هاي چرك و جايي به نام تاماساكو را چاپ كرده است. فلامك جنيدي مدت كوتاهي است ازدواج كرده و وارد زندگي مشترك شده و در سال ۹۴ با آيدين پوري فرزند احمد پوري از نويسندگان بزرگ و تواناي كشور ازدواج كرده است‌‌. بازيگر زن علاقه مند نقاشي كردن و طراحي بوده و براي همين منظور و يادگيري نقاشي به نزد نقاش بزرگ و هنرمند كشورمان آيدين آغداشلو رفته و اين هنر را ياد گرفت.

اين هنرمند ايراني كه در خارج از كشور زندگي ميكنند به همراه دو قلوهاي نازنينش با انتشار پستي در اينستاگرام خود ورودش به تهران را اعلام كرد. بيوگرافي فلامك جنيدي و همسرش +تصاوير خصوصي فلامك جنيدي و همسرش آيدين پوري و علت مهاجرت به انگلستان را در اين بخش از سايت شبناك ببينيد. رامين ناصرنصير عم دانشگاهي جنيدي معرفش به مهران مديري بود و اين آشنايي براي وي بسيار خوشايند بوده و پاي در عرصه بازيگري مي گذارد. وي در پيج اينستاگرام خود تصاويري از خود و نحوه ي بازيگري هايش در گذشته را به اشتراك مخاطبانش مي گذارد و هم اكنون بيشترين. و سپس در كلاس هاي عكاسي شركت كرد و به صورت حرفه اي عكاسي را نيز آموخته و بعد از آن در رشته ادبيات نمايشي تحصيل كرد.

بيوگرافي فلامك جنيدي Falamak Joneidi از بازيگران زن ايراني در سال ۱۳۵۱ در شهر مقدس مشهد به دنيا آمده است. ايشان دوان دبيرستان عاشق بازيگري بوده و به دليل علاقه زياد مصمم مي شود تا اين حرفه را دنبال كند. فلامك جنيدي را بيشتر به عنوان بازيگر طنز مي شناسيم و اكثر بازي ها و كارهايش طنز و كمدي بوده است. قبل از بازيگري كار نمايشنامه نويسي مي داده و در راديو به نوشتن نمايشنامه نويسي مشغول بوده است. از جمله سريال ها و نقش هاي طنزش جنگ 77 و شب هاي برره و جايزه بزرگ و ببخشيد شما و چهارخونه و …. بانوي سينماي ايران بسيار هنرمند بوده و علاوه بر بازيگري در هنرهاي ديگر نيز فعاليت دارد.

فالوور را دارد و همه حاصل تلاش هايش در اين مدت بوده است كه در دل مخاطبان سينما نشسته است.

‏فلامك جنيدي‏ Falamak Junidi

در واقع فلامك جنيدي از مجموع 22 اثري كه در كارنامه دارد، در 13 اثر در تلويزيون با نام‌هاي سريال شهر من شيراز، سريال يادداشت‌هاي يك زن خانه‌دار، سريال در حاشيه، سريال عطسه، سريال شوخي كردم، سريال چمدان، سريال چهار چرخ، سريال قهوه تلخ، سريال مرد هزارچهره، سريال چارخونه، سريال شب‌هاي برره، سريال جايزه بزرگ و سريال اين چند نفر نام‌هاي و در 9 اثر در سينما با نام‌هاي فيلم آوازخوان طاس، فيلم ورود آقايان ممنوع، فيلم ارث شيرين، فيلم پسر تهروني، فيلم شبانه روز، فيلم شيرين، فيلم بمب خنده، فيلم بي وفا و فيلم اينجا چراغي روشن است بازي كرده است. مثلا اگر اطلاعاتي دقيق‌تر در مورد بيوگرافي فلامك جنيدي، آثار فلامك جنيدي، جوايز فلامك جنيدي، همكاران فلامك جنيدي، گالري عكس فلامك جنيدي، قد فلامك جنيدي، وزن فلامك جنيدي، رنگ چشم فلامك جنيدي، وضعيت تأهل و همسر فلامك جنيدي، فرزندان فلامك جنيدي، حواشي فلامك جنيدي و كودكي فلامك جنيدي مي‌دانيد حتما براي ما ارسال كنيد.

در اين سال‌ها فلامك جنيدي با هنرمندان بسياري تجربه‌ي كار داشته است اما جالب است بدانيد كه در ميان بازيگران سيامك انصاري با 8 مرتبه، ساعد هدايتي با 8 مرتبه، مهران مديري با 8 مرتبه، محمدرضا هدايتي با 7 مرتبه و بهنوش بختياري با 7 مرتبه بيشترين همكاري را با فلامك جنيدي داشته‌اند. گرچه موفقيت اين اثر نسبت به آثار شاخص بعديش مانند سريال شب‌هاي برره، بيشتر نبود اما تجربه خوبي براي فلامك جنيدي محسوب مي‌شود و همكاري با هنرمنداني همچون مهران غفوريان، بيژن بنفشه‌خواه، رضا شفيعي‌جم و ارژنگ اميرفضلي را تجربه كرد. شايد جالب باشد بدانيد كه پرلايك‌ترين يا همان محبوب‌ترين پست اينستاگرامي فلامك جنيدي تاكنون بيش از 59،605 لايك خورده است، همچنين براي پركامنت‌ترين يا همان پربحث‌ترين پست اينستاگرامي فلامك جنيدي تاكنون بيش از 4،680 نظر ثبت شده است.

مثلا اثري كه در بيوگرافي فلامك جنيدي بيشترين امتياز را از مردم گرفته است، سريال شب‌هاي برره محسوب مي‌شود و اثري كه در بيوگرافي فلامك جنيدي كمترين امتياز را گرفته است، فيلم ارث شيرين محسوب مي‌شود. فلامك جنيدي توانست با بازي در سريال شب‌هاي برره تجربه بازيگري موفقي براي خود رقم بزند و همكاري در كنار بازيگراني نظير مهران مديري، سيامك انصاري، سعيد پيردوست و محمد شيري بر تجارب او افزود. در واقع هر چقدر فلامك جنيدي در آثار ارزشمندتري بازي كرده باشد، توانسته نمره‌ي بيشتري از سوي مردم بگيرد، در نتيجه سوابق كاري و بيوگرافي فلامك جنيدي درخشان‌تر خواهد شد. فلامك جنيدي اين‌بار با مهران مديري يعني كارگردان سريال مرد هزارچهره و هنرمنداني چون مهران مديري، پرويز فلاحي‌پور، عليرضا خمسه و پژمان بازغي همكاري داشت.

 

فلامك جنيدي بيوگرافي فلامك جنيدي و همسرش آيدين پوري + عكس

مجموعه‌ي‌ “جايي به نام تاماساكو”، مجموعه‌ اي ۸۵ صفحه‌اي ا‌ست، مشتمل بر هفت داستان؛ ” گوشواره‌هايي با نگين فيروزه “، ” جاي خوش قاب عكس‌ها روي ديوار” ، ” همه‌شان هستند، جومپا لاهيري، سام شپارد، رضا قاسمي و بقيه” ، ” مراقبت از خود در برابر چيزهاي آسيب‌رسان”، ” چيزي از قلم نيفتاده؟” ، ” گربه‌هاي شهر من هر روز زيادتر مي‌شوند ” و ” جايي به نام تاماساكو “. گلداني از اتاق آن‌ها سر درآورده است كه كسي علت آن را نمي‌داند و در روزي كه او و همكارش تصميم مي‌گيرند اين گلدان بي‌نام و نشان و بدتركيب را با همكاري آقا شير مستخدم به راهرو منتقل كنند؛ خبر مي‌رسد كه دختر آقا شير به علت مرموزي مرده است و آقاشير آن روز در اداره نيست.

شبي براي رفتن به ميهماني گوشواره‌هاي فيروزه يادگاري او را به گوش مي‌كند، گوشواره‌ها سنگين هستند و اذيت مي‌كنند و پس از پايان مهماني گوشش زخم مي‌شود،ولي گوشواره در گوشش گير كرده و نه خودش و نه كس ديگري توانايي خارج كردن آن را ندارد. داستان اول اين مجموعه «گوشواره‌هايي با نگين فيروزه» كه از زاويه ديد سوم شخص محدود به ذهن نوشته شده در مورد زني است كه پس از به پايان رسيدن رابطه‌اش با مردي به نام رامين، زندگي‌اش به هم ريخته و زمام امور از دستش خارج شده است. خانم ايزدي مسئول كتابخانه‌ي دانشگاهي كه دختر آقا شير در آنجا درس مي‌خواند، دختر را ديده است كه به جاي رفتن به سركلاس بر روي كتابي در مورد شرق دور مطالعه مي‌كرده و در جستجوي مكاني به نام تاماساكو در آن كتاب بوده است.

گوشواره‌ي لاجوردي با همه‌ي زخم و آزار و سنگيني‌اش نماد خاطرات دردناكي هستند كه زن به هيچ صورت نمي‌تواند آنها را از خود دور كند و سر آخر هم ترجيح مي‌دهد كه با همان خاطرات آزاردهنده و دردناك به زندگي‌اش ادامه دهد. هرگاه كار خوبي كه نمايشنامه و فيلمنامه مناسبي داشته باشد، پيشنهاد شود،‌ قبول مي‌كنم، بنابراين به نظرم تفاوت‌هايي كه برخي در مورد تلويزيون و تئاتر مي‌گويند‌ در حقيقت وجود ندارد. جنيدي معتقد است كه جشنواره هاي هنري همچون عكس ” تامين اجتماعي در يك نگاه” از برگزاري 100 همايش و جلسه تاثير گذارتر و مفيد تر است، زيرا خاصيت عكاسي در لحظه و تكان دهنده است.

 

بيوگرافي فلامك جنيدي

ذخيره نام، ايميل و وبسايت من در مرورگر براي زماني كه دوباره ديدگاهي مي‌نويسم. نخستين كتاب وي با عنوان «جايي به نام تاماساكو» توسط نشر چشمه در سال ۹۰ به چاپ رسيد و همان سال كانديد بهترين كتاب سال جايزهٔ گلشيري شد. دومين كتاب او را نيز با عنوان «چرك» كه يك رمان است، نشر چشمه در سال ۱۳۹۵ منتشر كرده‌است. فلامك جنيدي متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱، مشهد يك هنرپيشه سينما و تلويزيون و تئاتر اهل ايران است. فلامك جنيدي يكي از بازيگران مجموعه هاي مهران مديري نام دارد.

بيوگرافي كامل و عكس هاي خانواده فلامك جنيدي به همراه همسرش

او يك قهوه مي‌خورد و به يك تاريخ ديگر مي‌رود و در آنجا با مردم ان زمان زندگي مي‌كند و در آنجا با مادر بزرگ رؤيا خانم كه در زمان خودش عاشقش بود ازدواج مي‌كند و در تمام مدت براي عوض كردن تاريخ و جلوگيري از حمله محمدخان قاجار تلاش مي‌كرد. قصه از جايي شروع مي‌شود كه حاج رحيم، بازاري محترم ساكن يكي از شهرستان‌هاي اطراف تهران به عادت هر سال، مقدمات پذيرايي از فرزندانش را كه ساكن تهران هستند و در ايام عيد به مهماني او مي‌آيند، آماده مي‌كند. اين مجموعه درباره چند خانواده در يك ساختمان است كه نسبت هاي نزديكي با يكديگر دارند و زوج اصلي خانواده كه شقايق دهقان و اميررضا دلاوري هستند بار اصلي قصه را به دوش دارند.

همه چيز تقريبا آماده است كه ناگهان فرزندان او از تهران تماس مي‌گيرند و به بهانه اين كه در روزهاي عيد گرفتاري دارند از آمدن به شهرستان امتناع مي‌ورزند…. دهقان نقش زني را دارد كه داستان هاي روزانه خود را در وبلاگش مي نويسد و مردم برايش نظر مي‌گذارند و به اين شكل نوعي تعامل شكل مي‌گيرد. نخستين كتاب وي با عنوان جايي به نام تاماساكو توسط نشر چشمه در سال ۹۰ به چاپ رسيد و همان سال كانديد بهترين كتاب سال جايزهٔ گلشيري شد. از قسمت‌هاي مياني با ورود شنبه كارگر به ظاهر افغاني و ماندگار شدن او در چارخانه داستان روند جذاب تري را به خود مي‌گيرد…. اين سريال داستان زوج ميانسالي به نام منصور و شكوه است كه با دو دختر و دامادشان در مجتمعي آپارتماني زندگي مي‌كنند.

ماجرا از آن جاي شروع شد كه نيما زند كريمي معلم تاريخ در پي پيدا كردن چند صفحه حذف شده از تاريخ است. فلامك جنيدي ، محمدرضا هدايتي ، اليكا عبدالرزاقي و سيامك انصاري در سريال قهوه تلخ. گالري عكس ها و بيوگرافي كامل فلامك جنيدي بازيگر سينما و تلويزيون. فلامك جنيدي و شقايق دهقان در سريال يادداشت هاي يك زن خانه دار.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۲:۰۵ توسط:ستار يكتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :