دلتاس دلتاس .

دلتاس

شيلا خداداد

بيوگرافي و عكس هاي اينستاگرام شيلا خداداد و همسرش فرزين سركارات

از فيلم هاي معروف او مي توان به آبي، عيسي مي آيد، قلب هاي نا آرام، ازدواج به سبك ايراني، آكواريوم، سوغات فرنگ در كنار رامبد جوان، يك اشتباه كوچولو، سايه وحشت در كنار شهاب حسيني، خيابان بيست و چهارم در كنار نيكي كريمي، پسر آدم، دختر حوا در كنار مهناز افشار و حامد كميلي و پاتو زمين نذار اشاره كرد. از سريال موفق او در تلويزيون مي توان مسافري از هند در نقش سي تا در كنار سروش گودرزي، پيامك از ديار باقي در كنار محمدرضا شريفي نيا، سورش گودرزي و حامد كميلي و بيمار استاندارد در كنار بابك حميديان و جواد عزتي را نام برد. پسر تهراني، اخراجي ها 2، سن پطرزبورگ در كنار محسن تنابنده، زمهرير، زنان ونوسي، مردان مريخي در كنار امين حيايي و بهاره رهنما و باديگار در كنار پرويز پرستويي و مريلا زارعي از ديگر فيلم هاي موفق او در سينما هستند.

در دبيرستان رشته ي رياضي فيزيك خوانده و فارغ التحصيل رشته ي مهندسي فيزيك از دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع كارشناسي است. اين زوج دو فرزند دارند؛ پسري به نام ساميار (متولد سال 1392) كه در آمريكا به دنيا آمد و دختري به نام ساتين (متولد سال 1396). بعد از گرفتن ديپلم در خيابان با مسعود كيميايي آشنا شده و همان جا به او پيشنهاد بازي در فيلم اعتراض داده مي شود. گلشيفته در كنار مهدي هاشمي و مهناز افشار و هيولا در كنار مهران مديري از سريال هاي او در شبكه ي خانگي هستند. به جز بازيگري مدتي در موسيقي فعاليت داشته و در حال حاضر هم به عنوان نويسنده و مترجم كتاب فعاليت مي كند. به ورزش هاي فوتبال و واليبال علاقه ي زيادي دارد و از طرفداران تيم فوتبال استقلال تهران مي باشد.

شيلا خداداد و پسرش ساميار در 9 خرداد 1397 مهمان رامبد جوان در برنامه ي خندوانه بودند. شيلا خداداد بازيگر سريال هيولا در 14 آبان 1359 در تهران، ايران متولد شد. شيلا خداداد در سال 1389 با جراح بيني اش، دكتر فرزين سركارات ازدواج كرد. پس از بازي در فيلم اعتراض در سال 1378 به كلاس هاي بازيگري علي ژكان رفت. اين مطالب توصيه پزشكي تلقي نمي شوند و نبايد آنها را جايگزين مراجعه به پزشك جهت تشخيص و درمان كرد. © كپي بخش يا كل هر كدام از مطالب كوكا توسط سايت هاي ديگر بدون كسب اجازه قبلي ممنوع مي باشد. استفاده از مطالب سايت كوكا در سايت هاي خبر خوان و داراي آي فريم نيز اكيدا ممنوع است. مطالب بخش سلامت و پزشكي سايت كوكا فقط جنبه اطلاع رساني و آموزشي دارند.

 

پارس ناز پورتال

داستان از اين قرار است كه يك جوان آمريكايي براي شركت در توري براي ديدن نقاط تاريخي ايران به آژانسي مي رود كه شيرين خانم (شيلا خداداد)در آن كار مي كند و در همان نگاه اول ،مثل قصه هاي شاه پريان يك دل نه صد دل عاشق شيرين خانم مي شود و دل به او مي بازد. و اما بازي آخر او در فيلم ازدواج به سبك ايراني به كارگرداني حسين فتحي در كنار بازيگراني مطرحي چون داريوش ارجمند فاطمه گودرزي ،دانيل هولمز،لادن طباطبايي ،محمد رضا شريفي نيا و حسام نواب صفوي نقش شرين را ايفا كرده است. ضمن اين كه با كوشش هاي مستمر و خالصانه زبان شناسي چون ايرج نوذري ،شيلا خداداد كاملا لهجه و گويشي هندي وار دارد مي توان او را به عنوان يك دختر هندي تلقي كرد.

اما ماجرا به همين سادگي ها نيست حاج ابراهيم(داريوش ارجمند ) دختر به خارجي نمي دهد به خصوص از نوع آمريكايي اش باشد و حالا تازه كشمكش ها آغاز شده است…. او تاكنون در فيمهاي« اعتراض ، آبي ، عيسي مي آيد ، قلبهاي ناآرام » و مجموعه تلويزيوني « مسافري از هند » ايفاي نقش نموده. نكته قابل توجه و در خور تحسين اين سريال فرو رفتن ماهرانه و حرفه اي شيلا خداداد در قالب يك دختر نجيب زاده هندي است. شيلا خداداد به طور كاملا اتفاقي توسط مسعود كيميايي وارد عرصه سينما شد و در كنار بزرگان اين رشته شروع به كار كرد. در دبيرستان در رشته رياضي فيزيك به تحصيل پرداخت و در سال ۷۸ با معدل ۱۷ فارق التحصيل شد و به دانشگاه راه يافت.

شيلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۵۹ دريك خانواده كوچك و در شهر تهران به دنيا آمد. وي همچنين در رشته موسيقي نيز فعاليت دارد و در چند گروه موسيقي مشغول به كار است. در دانشگاه رشته مهندسي فيزيك را برگزيد و در اين رشته شروع به تحصيل كرد. او دوران تحصيل خود را با موفقيت سپري كرد و در سال ۷۵ وارد دبيرستان شد. ورزش مورد علاقه او فوتبال و واليبال ، وتيم مورد علاقه اش استقلال. تنها هديه تهراني و محمدرضا فروتن دو نمونه از اين سوپر استار هاي دهه اخير سينماي ما بوده اند كه با كليد طلايي كميايي وارد دنياي اعجاب انگيز سينما شدند و هر چند استارت اوليه همراه توسط يك كارگردان و يا تهيه كننده زده مي شود.

 

بيوگرافي شيلا خداداد و همسرش + حواشي و اينستاگرام

اينستاگرام شيلا خداداداينستاگرام شيلا خداداد اينستاگرام شيلا خداداد تلويزيوني و نمايش خانگيسالمجموعهكارگردان۱۳۹۷هيولا (نمايش خانگي)مهران مديري۱۳۹۶گلشيفته (نمايش خانگي)بهروز شعيبي۱۳۹۴بيمار استانداردسعيد آقاخاني۱۳۸۷پيامك از ديار باقيسيروس مقدم۱۳۸۱مسافري از هندقاسم جعفريسينمايي هاي شيلا خدادادسالنام فيلمكارگردان۱۳۹۴باديگاردابراهيم حاتمي كيا۱۳۸۹زنان ونوسي، مردان مريخيكاظم راست‌گفتار۱۳۸۸زمهريرعلي روئين‌تن۱۳۸۸سن پطرزبورگبهروز افخمي۱۳۸۷اخراجي‌ها ۲مسعود ده‌نمكي۱۳۸۷پسر تهرانيكاظم راست‌گفتار۱۳۸۷پاتو زمين نذارايرج قادري۱۳۸۷پسر آدم، دختر حوارامبد جوان۱۳۸۷خيابان بيست و چهارمسعيد اسدي۱۳۸۷سايه وحشتعماد اسدي۱۳۸۷يك اشتباه كوچولومحسن دامادي۱۳۸۵سوغات فرنگكامران قدكچيان۱۳۸۴آكواريومايرج قادري۱۳۸۳ازدواج به سبك ايرانيحسن فتحي۱۳۸۱قلب‌هاي ناآراممجيد مظفري۱۳۸۰عيسي مي‌آيدعلي ژكان۱۳۷۹آبيحميد لبخنده۱۳۷۸اعتراضمسعود كيمياييفرزندان شيلا خدادادبه اين پست امتياز بديد.

شيلا خداداد با انصراف از كار با مسعود دهنمكي با ابراهيم حاتمي كيا كار كرد ، خيلي ها اين اتفاق را يك موضوع سياسي ميدانند اما خودش گفته است : هر دوي اين كارگردان ها سياسي هستند و تفادوت زيادي با هم دارند اما من براي موضوعات سياسي از همكاري با آقاي دهنمكي انصراف ندادم قرار بود كار آقاي دهنمكي 25 ارديبهشت كليد بخورد و همچنين با آقاي حاتمي كيا براي 10 تير قرار گذاشته بوديم كه كار آقاي دهنمكي به تاخير خورد كه ديگه مجبورم طبق قول به آقاي حاتمي كيا عمل كنم. زماني كه ديپلم گرفته بود ، يك روز كه براي خريد داروي مادرش به داروخانه اي مي رفت آقاي مسعود كيميايي را به صورت اتفاقي ديد و با يك صحبت كوتاه آقاي كيميايي به او پيشنهاد بازيگري در فيلمش را داد ، اين طور شد كه شيلا خداد بدون هيچ آموزشي در فيلم اعتراض بازي كرد اما پس از اين فيلم در كلاس هاي علي ژكان ثبت نام كرد تا علم بازيگري را فرابگيرد.

 

كنايه شيلا خداداد به همسرش + عكس

شيلا خداداد: به نظرم، نمي توان از يك نسخه مشترك براي زندگي مشترك استفاده كرد و گفت افرادي كه به طور مثال از اين نسخه پيروي كنند، در زندگي شان موفق تر هستند، چون افرادي كه زير يك سقف قرار مي گيرند، خصوصيات متفاوتي دارند، با هم فرق مي كنند، حتي خواهر و برادرها هم با وجود اين كه زير يك سقف بزرگ شدند و پدر و مادر مشتركي دارند، اما به لحاظ اخلاقي با هم متفاوت هستند و ممكن است دچار اختلاف با يكديگر شوند، به همين خاطر، من نمي توانم بگويم كه اگر زندگي ام خوشبختانه دوام داشته است، مديون راهكاري است كه اتخاذ كرده ام. شيلا خداداد: بعضي از دوستانم به من مي گويند، حالا كه با يك جراح صورت ازدواج كردي، خيالت به نوعي راحت است و هروقت كه اراده كردي مي تواني صورتت را براي تغيير به همسرت بسپاري، در حالي كه اصلا اين طور نيست، من به جز عمل جراحي بيني، كه آن را هم پيش از ازدواجم انجام دادم، علاقه اي به جراحي زيبايي ندارم و اعتقاد دارم صورت طبيعي به مراتب زيباتر است و جالب اين كه همسرم هم چنين ديدگاهي دارد و من را براي جراحي زيبايي تشويق نمي كند.

شيلا خداداد: از نظر بعضي از افراد، زندگي مشترك «يك پزشك و يك هنرپيشه» كار ساده اي نيست، چرا كه حرفه هر دوي آنها به گونه اي است كه احتياج به درك زيادي دارد، هردوي ما، فارغ از حرفه اي كه داشتيم، سعي مان بر اين بود كه بتوانيم با عشق در كنار هم زندگي كنيم و با كمرنگ كردن مسائل حاشيه اي، عشق و علاقه مان در زندگي را پررنگ كنيم. واقعيت اين است كه حس كردم در شروع زندگي مشترك، نمي توانم كار و زندگي شخصي را با هم جلو ببرم، زماني كه به تازگي، زندگي مشتركم را شروع كردم، همزمان سر يك پروژه سينمايي بودم، همين موضوع باعث شده بود فشار زيادي را متحمل شوم و نتوانم زندگي شخصي ام را با زندگي كاري ام متعادل كنم.

شيلا خداداد: تصميم گرفتم راه حلي را اتخاذ كنم كه بتوانم بين زندگي شخصي و كاري ام بالانس ايجاد كنم، چرا كه در آن مقطع، براي من سخت بود، شب ها در حالي كه همسرم تازه به خانه مي آيد، من براي كار از خانه خارج شوم و فرصت كافي براي بودن كنار همسرم را نداشته باشم. هرچند كه مي گويد: به دليل حرفه همسرش او بيشتر اوقات در مطب، بيمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع مي خواست به بازيگري بپردازد و درگير شب كاري ها مي شد، نمي توانست آن طور كه بايد به زندگي مشتركش بپردازد. شيلا خداداد كه به قول خودش شيفته بازيگري بوده، در زماني كه در اوج فعاليت حرفه اي اش قرار داشت، تصميم گرفت در ابتداي زندگي مشتركش از اين حرفه فاصله بگيريد و زمانش را بيشتر در خانه و كنار همسرش بگذراند.

 

شيلا خداداد داستان جراحي بيني و عكس هاي همسر و فرزندش

*پس شما سراغ ايشان رفتيد،نه ايشان سراغ شما؟! نه!ايشان پيش من آمدند كه بيني شان راعمل كنند!دكترپيش من آمدندوگفتند نظرت درباره بيني من چيه؟!(مي خندد)اماخارج ازشوخي من ازچندتا ازهمكاران بازيگرم والبته يكي،دوتا ازدوستانم شنيده بودم كه كار ايشان خيلي خوب است. شيلا خداداد بازيگر بي حجاب و خوشگل ايراني زندگينامه خصوصي با همسر و فرزندش به همراه بيوگرافي و عكس هاي اينستاگرام بيني عمل كرده و تصاوير بدون حجاب و با موهاي باز را در اين مطلب سايت ايران پاتوق بخوانيد. دكترسركارات:بعداز اينكه بيني اش را عمل كردم وديدم خيلي خوب شده؛گفتم خودم با ايشان ازدواج كنم!(مي خندد)به هرحال ايشان به واسطه همين جراحي به مطب من رفت و آمد داشتند.

از طرف ديگر خانواده هايمان خيلي به لحاظ خاستگاه فرهنگي شبيه هم بودند وهمين مارابه اينكه زندگي مشترك تشكيل بدهيم،تشويق مي كرد. بعد از مدت كوتاهي هم به دليل اينكه هيچكدام مان به معاشرت هاي طولاني و آشنايي هاي كشدار معتقد نبوديم،تصميم به ازدواج گرفتيم. طي همين رفت و آمدها متوجه شديم كه اشتراكاتي داريم،به همين دليل معاشرت هايمان را بيشتر كرديم تا بيشتر آشنا شويم. همين جا هم بگويم كه اين به خواست قلبي خودم بوده نه اينكه همسرم من را محدود كرده باشد،اصلا اينطور نيست. اما بالاخره با تعاريفي كه از كار دكتر شنيده بودم،پيش ايشان رفتم و قبول كردم كه بيني ام را عمل كنم.

گويا قسمت اين بودكه فرزين بيني من را عمل كند و ما از طريق اين جراحي ، باهم آشنا شويم و ازدواج كنيم. من خيلي روي جراحي بيني حساسيت داشتم واصلا دلم نمي خواست قيافه ام عوض شود. بنابراين خيلي زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هايمان،ازدواج كرديم. *فضا و زمان كاري دكتر،كمي سخت نيست؟ايشان بايدهميشه گوش به زنگ بيمارستان باشندواحتمالابارها پيش آمده كه نصف شب مجبورشوندبه بيمارستان بروندوخودشان را به يك عمل جراحي فوري برسانند. به هرحال اشكالاتي به واسطه شرايط و نوع كار و نوع فضا در هررابطه اي وجود دارد،مهم اين است كه بتواني همان اشكالات را با نقاط قوت بسنجي و بداني كه كفه نقاط قوت هميشه سنگين تر است.

 

عكس هاي شيلا خداداد ، همسرش فرزين سركارات ، دختر و پسرش + بيوگرافي

شيلا خداداد بازيگر مستعد و خوب كشورمان بدون هيچ گونه تجربه بازيگري روزي در يك داروخانه به طور كاملاً اتفاقي توسط مسعود كيميايي ديده شده و او پيشنهاد اجراي نقش در فيلم در حال ساخت خود «اعتراض» را براي شيلا خداداد مطرح نمود. مادرش از كردهاي مهاباد استان آذربايجان غربي بوده و پدرش در بيشتر ماه هاي سال در امريكا ساكن است و به همين دليل شيلا خداداد نيز زياد به امريكا مسافرت مي كند. تولد زيباترين هديه خداوند است كه مانند سروشي روح بخش به زندگي نور اميد مى دمد خدايا سپاس از هديه زيبايت شديم چهارتا (اول فروردين نود و شش). من پس از عمل بينيم به امريكا رفتم و پس از بازگشت به ايران به دليل تغيير آب و هوايي مجدد به مطبشان رفتم و رفته رفته بيشتر با هم آشنا شديم.

وي در اين باره گفت: قرار بود كه به امريكا مهاجرت كنيم اما من و مادرم مخالف بوديم و اين شد كه به صورت رفت و آمدي به امريكا مي رويم. خانواده شيلا خداداد در ابتدا موافق ورود وي به عرصه بازيگري نبودند و با صحبت مسعود كيميايي رفته رفته با اين موضوع كنار آمدند. بعد از آن خانم خداداد تصميم گرفت در كلاسهاي آموزش بازيگري استاد علي ژكان شركت كند و به طور جدي اين حرفه را دنبال نمايد. شيلا خداداد در اين باره گفت : من بيني خانم نيوشا ضيغمي را ديدم و ازش سوال كردم كه كجا بينيشو عمل كرده و او هم بهم گفت. وي در برنامه ديد در شب گفت: من اين موقعيت را داشتم و خواستم پسرم بعد از بزرگ شدنش هر جا كه دلش خواست به راحتي برود.

شيلا خداد در سريال مسافري از هند با بازيگران معروفي از جمله شيرين بينا، نسرين مقانلو و مجيد مشيري هم بازي بود. اين سريال در سال ۱۳۸۱ توسط قاسم جعفري ساخته شد و در آن سال يكي از پر مخاطب ترين سريال هاي شبكه سه محسوب مي شود. جالب است بدانيد شيلا خداداد به صورت اتفاقي به فيلم اعراض پيوست و در اولين كارش با بازيگران بزرگي همبازي شد. وي علاوه بر بازيگري در دوران كودكي اش در عرصه موسيقي فعاليت مي كرد ولي براي مدتي اين حرفه را رها كرده است. ` بدين ترتيب شيلا خداداد در سال ۱۳۷۸ وارد عرصه سينما گرديده و در كنار بزرگان اين رشته شروع به كار كرد. شيلا خداداد با انتشار تصوير خود در كنار همسر و پسر خاله اش نوشت : داداشى عزيزم تولدت مبارك.

 

جديدترين و زيباترين عكس هاي شيلا خداداد و همسرش

شيلا خداداد از بازيگران خوب و خوش چهره سينما و تلويزيون كشورمان است كه به تازگي عكس هاي جديدي از او منتشر شده است. در اين مطلب جديدترين و زيباترين عكس هاي شيلا خداداد و همسرش را براي شما عزيزان به نمايش مي گذاريم.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۰:۳۳ توسط:ستار يكتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :