دلتاس دلتاس .

دلتاس

مهناز افشار

توييت مهناز افشار در پي تبرئه همسر سابقش | سيتنا

پيش از اين وكيل‌مدافع ياسين رامين درباره موضوع اصلي پرونده موكلش گفته بود: «موضوع اين پرونده اختلاف حساب مالي بين شركت موكلم و هلال احمر است و قرار بوده اسناد و مداركي از آلمان ارسال شود كه برخي از اين مدارك از آلمان واصل شده، ولي ناقص است و قرار است نماينده هلال احمر به آلمان برود؛ يكسري مدارك هم كارشناس پرونده مي‌خواهد كه بايد تكميل شود و پرونده در حال بررسي و تكميل است. به گزارش سرويس وبگردي سيتنا، ايسنا خبر داده بود: پرونده شكايت سازمان تداركات هلال احمر از ياسين رامين، همسر مهناز افشار كه- در دادگاه بدوي به ۱۷ سال زندان و رد مال ۲ ميليون يورويي محكوم شده بود- در دادگاه تجديد نظر با تبرئه رامين خاتمه يافت.

اين پرونده در برخي رسانه‌ها و افكار عمومي تحت عنوان "اتهام واردات شيرخشك فاسد" مطرح شده است، در حالي كه رييس سازمان تداركات در مصاحبه‌اي رسماً موضوع شيرخشك هاي فاسد را تكذيب كرده بود. در ۲۵ ارديبهشت ماه سال ۹۸، رأي بدوي پرونده مبتني بر حبس و رد مال توسط شعبه ۱۰۵۸ دادگاه كيفري دو_ مجتمع رسيدگي به جرايم كاركنان دولت تهران_  صادر شد. در سال ۹۳ سازمان تداركات پزشكي جمعيت هلال احمر از ياسين رامين فرزند محمدعلي رامين (معاون مطبوعاتي دولت دهم) به اتهام اختلاس شكايت كرد. مي‌خواستم براي همه كساني كه دچار سوءتفاهم شده بودند مشخص شود محتواي اين پرونده ربطي به شيرخشك فاسد و اختلاس و حتي تخلف مالي ندارد.

پس از آن با صدور كيفرخواست و برگزاري جلسات متعدد دادگاه،  قوه قضاييه از اين پرونده تحت عنوان "اختلاف حساب مالي" ياد كرد. ياسين رامين در واكنش به راي صادره در دادگاه تجديد نظر گفت: بارها خواستار  برگزاري جلسات علني دادگاه شده بودم. پس از آن با اعتراض به راي صادره و تجديدنظر خواهي ياسين رامين، راي در دادگاه تجديد نظر باطل شد.

بيوگرافي مهناز افشار ؛ آشنايي با دوران حرفه اي، زندگي شخصي و حواشي او

او در اينستاگرام خود تنابنده و خانم غفوري را مورد خطاب قرار داد و گفت بايد در مورد حذف عكس من توضيح بدهيد و در استوري ديگري عنوان كرد از اين به بعد بهتر است مسئوليت كارهايم را خودم برعهده بگيرم. فيلم سينمايي قسم در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر موفق شد تا در بخش‌هاي مختلفي همچون بهترين فيلمنامه، بهترين بازيگر نقش زن، بهترين تدوين و بهترين جلوه‌هاي ويژه نامزد دريافت سيمرغ شود. اين بازيگر جوان كشورمان تنابنده را متهم كرد به اينكه او را تشويق مي‌كرده تا پست‌هاي سياسي بگذارد و در مورد مسائل روز مثل تظاهرات اخير و حضور نيروهاي حشدالشعبي در ايران انتقاد كند.

مهناز افشار در نهنگ عنبر با «رضا عطاران»، «نادر سليماني»، «هانيه توسلي»، «ويشكا آسايش»، «سام نوري»، «علي قربان‌زاده»، «اميرحسين رستمي» و «سپند اميرسليماني» هم‌بازي بود. اما حضور مهناز افشار در آلمان و پس از آن در پرشين گات تلنت (مسابقه ماهواره‌اي) به عنوان داور در كنار خواننده‌هاي غربي دوباره خبر مهاجرت او را سر زبان‌ها انداخت. قصه فيلم سينمايي پل چوبي در مورد زوج جواني به نام امير و شيرين (با بازي رادان و افشار) است كه پس از 10 سال زندگي مشترك تصميم به مهاجرت از ايران مي‌گيرند. تنابنده كه تجربه موفقي در ساخت سريال‌هاي پربيننده داشت اين بار هم با نوشتن فيلمنامه قسم و كارگرداني آن توانست اثر باارزشي را به يادگار بگذارد.

افشار كه نقش اصلي شخصيت زن فيلم را بازي كرده بود، انتظار حمايت از طرف تنابنده به عنوان كارگردان و الهام غفوري تهيه‌كننده فيلم را داشت. خانم خواننده با افشار در خصوص شباهت زيادشان شوخي كرد و گفت: مهناز اين تويي يا من؟ مهناز افشار به بالاي سن رفت و چند جمله‌اي صحبت كرد. همه به دنبال جواب اين سوال بودند كه مهناز افشار كجاست؟ آيا او به كشور باز مي‌گردد؟ تا اينكه خانم افشار در توئيتر خود اعلام كرد كه:. طرفداران خانم افشار هميشه با اين سوال روبه‌رو هستند كه مهناز افشار كشف حجاب كرده است؟ به‌طور قطع نمي‌شود به اين سوال جواب داد. اما زماني كه قرار بود فيلم سينمايي قسم در شبكه نمايش خانگي پخش شود تصوير اين بازيگر پرحاشيه به دليل مهاجرتش روي پوستر فيلم نبود.

چند وقتي پس از حضور افشار در مسابقه استعداديابي «پرشين گات تلنت» به عنوان داور، حضور او در كنسرت خواننده قديمي زن حاشيه‌ساز شد.

عكس و بيوگرافي مهناز افشار ، همسرش و دخترش ليانا + جزئيات كامل زندگي

من هيچ فراري از موضوعي كه درباره همسرم مطرح مي‌شود نكرده‌ام، چون اين كه مطرح مي‌كنند شيرخشك فاسد وارد كرده و باعث كشته شدن بچه‌ها شده، جنايتي نيست كه بتوان از كنار آن گذشت، همسر من هفت ماه بابت پرونده‌اي كه برايش تشكيل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با اين فضاهايي كه عليه او درست شده بعيد نيست محكوم هم بشود ولي اجازه بدهيد محكوم بشود بعد ببينيد به چه چيزي محكوم شده. گفته مي شود ياسين رامين همسر مهناز افشار مديرعامل شركت دارويي رشد است و بدليل اختلاف مالي ۶ ميلياردي با هلال احمر در مرداد ۱۳۹۵ بازداشت شد، وي در حال حاضر با وثيقه ميلياردي آزاد شده است، مدتي شايعه شده بود كه وي بدليل وارد كردن شيرهاي خشك آلوده موجب مرگ ده ها كودك شده است كه بارها اين خبر تكذيب شد و صحت ندارد.

برندهاي خارجي با توجه به اينكه امكان پخش تيزر تبليغاتي بين المللي خود را در كشور ايران ندارند و از تصاوير مدل هاي خارجي بدون حجاب هم نمي توانند بر روي بيلبوردها استفاده كنند از ستارگان محبوب داخلي براي تبليغ محصولات خود بهره مي گيرند كه البته پيش از اين هم سابقه داشته است. محل تولد همسرش آلمان است و وي درباره مردمان اين كشور گفت: هنگامي كه اين كشور و فرهنگش را به طور جدي تجربه كردم، به شدت برايم جذاب بود، قانون و رفتار مردم آلمان را خيلي دوست دارم؛ به دليل احترامي كه مردم به قانون مي‌گذارند و احترامي كه قانون به مردم مي‌گذارد. وي در مورد برند هاي مورد علاقه اش گفت: در دهه ۷۰ طرفدار ورساچه بودم و اين برند به سليقه ام نزديكتر بود و بعد از آن گوچي را دوست داشتم، بربري را اصلا دوست ندارم اما اين روزها در انتخابها پورش ديزاين را خيلي دوست دارم.

سال ۱۳۷۸ با نقش آفريني در فيلم شيرهاي جوان ساخته محسن محسني نسب اولين تجربه سينمايي اش را كسب كرد و در سال ۱۳۷۹ با بازي در فيلم سينمايي شور عشق به كارگرداني نادر مقدس توانست در ميان مردم به شهرت و محبوبيت برسد. مهناز افشار در گفت و گويي تصويري، منكر پرونده شيرخشك همسرش شد و مدعي شد ياسين رامين به دليل پرونده ديگري تحت تعقيب قضايي قرار گرفته است؛ پرونده‌اي كه اين بازيگر سينما حاضر نشد درباره‌اش توضيحاتي ارائه كند. مهناز افشار در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با ياسين رامين فرزند محمد علي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدي نژاد ازدواج كرد و يك سال بعد صاحب يك دختر شدند و نامش را ليانا گذاشتند.

 

‏مهناز افشار‏ Mahnaz Afshar

كارگرداناني همچون ابراهيم حاتمي كيا، داريوش مهرجويي، مسعود كيميايي، بهرام توكلي، فريدون جيراني، سامان مقدم، سيروس الوند، عبدالرضا كاهاني، بهمن فرمان آرا، مازيار ميري، بيژن ميرباقري، فرزاد مؤتمن، تهمينه ميلاني، ماني حقيقي و. با نگاهي به صفحات اجتماعي مهناز افشار مي‌توان از فعاليت‌هاي مختلف او درزمينهٔ‌هايي همچون حمايت از كودكان كار، نه به خشونت عليه زنان، موضوع كولبري، زندانيان سياسي، ورود زنان به ورزشگاه و. بعد از آن‌هم در نمايش‌هايي همچون «بيست و يك‌بار مردن در سي روز»، «دورهمي زنان شكسپير»، دكلره» و نمايش پرستاره  و پرفروش «اليور توييست» نقش‌آفريني كرد.

مرضيه برومند در اعتراض به وضعيت بودجه تئاتر، در مراسمي گفت: «بودجه تئاتر نصف پشت قباله فلان خانم بازيگر (اشاره به مهناز افشار) است كه زن يك مرد سياسي شده. بي‌ميلي به تلويزيون  مهناز افشار در رابطه با عدم همكاري دوباره‌اش با تلويزيون چنين مي‌گويد: «سريال‌هاي تلويزيون را مي‌بينم و غصه مي‌خورم. «عاشقانه» با بازي مهناز افشار، محمدرضا گلزار، حسين آرا و چندي ديگر از ستارگان تبديل به يكي از پرفروش‌ترين مجموعه‌هاي شبكه نمايش خانگي شد. خانم بازيگر در سال 1393 با محمدياسين رامين، فرزند محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدي‌نژاد ازدواج كرد.

مهناز افشار پايه ثابت زوج‌هاي عاشقانه آن سال‌ها بود و بارها در مقابل ستارگاني چون محمدرضا گلزار، امين حيايي و بهرام رادان قرار گرفت. مهناز افشار در دهه 80 به خاطر آثار سينمايي‌اش و در دهه 90 به خاطر فعاليت‌هاي اجتماعي و حواشي‌اش همواره در صدر اخبار و اذهان بوده است. او يكي از معدود سوپراستارهاي خانم سينماي ايران است و پس از 20 سال فعاليت همچنين از پول‌سازترين بازيگران سينماي تجاري محسوب مي‌شود. » مهناز افشار هم در واكنش به اين سخنان، با ارائه سند و مدرك اعلام كرد كه مهريه‌اش تنها 10 گل نرگس و يك جلد كلام‌الله مجيد بوده است. ماجراها از خود اصل ازدواج شروع شد تا بي‌خبري پدرشوهرش و حضور سيد محمد خاتمي و مهريه و پرونده همسرش و باردارشدنش و غيره و غيره.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۳۶ توسط:ستار يكتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :